Правила проживання та бронювання

Шановні гості, ми раді вітати Вас у нашому готелі! Будь ласка, уважно ознайомтеся з правилами проживання в готелі «Mountain Krystal»

I. Загальні положення
1. Ці Правила розроблено на основі чинного Законодавства України, указів Державного Комітету України про житлово-комунальне господарство, 
Державного комітету України про туризм, Кабінету Міністрів України, та з урахуванням вимог Ради Міжнародної готельної асоціації.
2. При поселенні у готель, Гість підписує реєстраційну карту, у якій зазначені головні правила проживання. 
Своїм підписом Гість погоджується з даними Правилами та зобов’язується їх дотримуватись.
3. Готель «Mountain Krystal» гарантує гостям дотримання усіх правил конфіденційності.
4. Паління в готелі «Mountain Krystal», за винятком спеціально відведених місць, заборонене.
5. Адміністрація готелю залишає за собою право накласти на гостей штраф за порушення норм протипожежної безпеки, 
паління в недозволених місцях та непокору законним вимогам адміністрації.
6. Відгуки та пропозиції по роботі готелю можна залишити у адміністратора готелю
II. Порядок проживання у готелі
1. Готель працює для Вас 24 години на добу 7 днів на тиждень. Час виїзду – до 11:00, час заселення в готель – після 14:00.
2. Сніданок входить у вартість проживання в залежності від обраного тарифного плану. 
3. Сніданок подається в ресторані готелю згідно встановленого розпорядку. 
Якщо Ви забажаєте поснідати до початку роботи ресторану, будь ласка, зверніться до адміністратора ресторану напередодні до 21:00.
4. У разі необхідності зберігання Вашого багажу, Ви можете скористатися камерою зберігання.
5. Будь ласка, залишайте цінні речі та документи в сейфі. За речі, залишені без нагляду в номері, відповідальність несе гість.
6. Додаткові безкоштовні послуги готелю: виклик таксі, дзвінок-будильник.
7. З 23 до 8 години ранку усередині Готелю і на території необхідно зберігати тишу.
8. Просимо вас дбайливо ставитися до майна готелю, дотримуватися правил пожежної безпеки. 
Залишаючи номер, будь ласка, зачиняйте вікна, крани в кімнаті гігієни, вимикайте світло та інші електроприлади. 
У разі пошкодження майна Готелю, гість у повному обсязі компенсує його вартість у відповідності з внутрішніми документами Готелю. 
У випадку виявлення ушкодження майна,технічних несправностей, надзвичайних подій (залиття, загоряння, розбиття скла і т.п.) 
необхідно негайно повідомити про це адміністратора.
9. Гості Готелю беруть до уваги і не заперечують проти використання на території Готелю системи відеоспостереження за винятком:
сауни, бані, туалетних кімнат і особистих апартаментів гостя.
10. У вартість проживання входить: 
паркінг для одного автомобіля, безпровідний інтернет, користування сейфом у номері, користування камерою зберігання, 
кімнатою для зберігання лижного спорядження/велосипедів, басейн та лежаки (у літній період), дитячий майданчик.
11. Поточне прибирання є обов’язковим та проводиться щодня. 
Якщо Ви бажаєте, щоб Вам замінили рушники, просимо залишати їх на підлозі. З
аміна постільної білизни проводиться кожні три дні. 
Якщо Вам потрібне позачергове прибирання, зверніться до адміністратора рецепції. 
В нашому готелі вітаються чайові для покоївок.
З метою забезпечення порядку та безпеки в готелі забороняється:
- Палити в номерах, холах і приміщеннях готелю за винятком спеціально відведених місць.
- Користуватися в номері електричними приладами, що не передбачені облаштуванням номеру (мультиварки, кип’ятильники, плити, обігрівачі та інше). 
Адміністрація має право вилучити заборонені до використання прилади до дня виїзду з готелю.
- Передавати стороннім особам ключі від номера.
- Зберігати в номері легкозаймисті матеріали.
- Проносити на територію готелю і зберігати в номері матеріали і предмети, небезпечні для життя і здоров’я оточуючих.
- Переставляти меблі в номерах. Виносити з номерів посуд і інше майно готелю.
- Порушувати загальновизнані норми поведінки, в т.ч. перебувати на території готелю під дією наркотичних засобів.
- Проявляти агресію або дії, які загрожують безпеці, здоров’ю або майну інших осіб.
- Заподіювати шкоду майну готелю.
- Розміщувати в номері гостей після 23:00 без оплати та реєстрації їх перебування в готелі (при розміщенні на додаткових місцях).
- Розміщувати в номерах домашніх тварин.
III. Порядок бронювання, оформлення, перебування і оплати послуг готелю
1. Плата за проживання і послуги, що надаються Готелем, здійснюється готівкою, за безготівковим розрахунком або кредитними картками. 
Оплата за проживання та додаткові послуги здійснюється в гривнях. 
Діти до 5 років без додаткового місця проживають в готелі безкоштовно.
2. Для гарантованого бронювання номера в готелі отримується передоплата в розмірі 20% від загальної вартості проживання 
з подальшою оплатою при заїзді суми, що залишилася за весь період проживання. 
У разі відміни бронювання не менше, ніж за тиждень до заїзду, сума передоплати переноситься на депозит для подальшого використання, 
який буде дійсний протягом півроку.
3. Адміністрація готелю залишає за собою право відмовити у наданні послуг гостям, якi не сплатили передоплату за номер до моменту заїзду в готель. 
У разі негарантованого бронювання готель залишає за собою право анулювати номер без попередження Гостя.
4. При запізненні гостя більш, ніж на добу, гарантоване бронювання анулюється, здійснена передоплата поверненню не підлягає.
5. При заїзді Гість надає документ, що засвідчує його особу (паспорт, водійські права, військовий квиток, іноземний паспорт) 
заповнює реєстраційну картку та вносить оплату за проживання в готелі. 
Адміністрація готелю залишає за собою право відмовити у наданні послуг гостям, якi не пред’явили посвідчення особи або відмовилися здійснити оплату.
6. Ранній заїзд або пізній виїзд надається гостям у відповідності з прейскурантом тільки за наявності в готелі вільних місць.
7. При продовженні проживання у разі наявності вільних місць в готелі Гість сплачує повну вартість проживання за подовжений період відповідно до тарифу.
8. При передчасному виїзді з номеру, оплата не повертається.
9. Гості, що залишаються у Вашому номері після 23:00, повинні попередньо зареєструватися в службі прийому та розміщення гостей,
оплатити проживання у відповідності до затверджених тарифів.
10. При замовленні додаткових послуг, гість вносить повну оплату за всі необхідні послуги.
11. У випадку втрати ключа, адміністратор рецепції видає Вам новий ключ після оплати вартості втраченої карти-ключа згідно з чинним прейскурантом.
12. У день від’їзду ключ від номера здається адміністратору, після перевірки номера покоївкою проводиться оплата неоплачених послуг готелю. 
Якщо Ви заздалегідь повідомите про час Вашого від’їзду адміністратора Готелю, ми постараємося скоротити час оформлення вашого від’їзду.
13. У користування гостеві надається номер на визначену кількість місць. 
Якщо необхідно поселити в номер додаткову кількість гостей і номер обладнаний для їхнього розміщення, 
то такі гості приймаються за окрему плату згідно прейскуранту готелю.
14. Діти до 18 років можуть бути поселені в Готель тільки разом з дорослими (батьки чи родичі).
15. Якщо проживаючий неодноразово порушує внутрішні правила проживання, 
що приводить чи може привести до матеріальних збитків чи створює незручності для проживання інших проживаючих, 
Готель має право відмовити в поселенні чи здійснити виселення після оплати завданих збитків.
Адміністратор має право відмовити в поселенні у випадках:
- У проживаючого відсутні документи, документи недійсні чи прострочені, є підозри на те, що документи фальшиві.
- Відсутня оплата за номер у встановленому порядку й у необхідній сумі.
- У проживаючого неохайний, брудний зовнішній вигляд, він знаходиться в нетверезому стані, неадекватно, агресивно поводиться.
- Проживаючий відмовляється дотримуватись внутрішніх правил проживання в Готелі (режим паління, паркування і т.д.).
- Проживаючий внесений у список небажаних  відвідувачів (стоп-лист).
- В інших випадках, передбаченим законодавством України. У спірних випадках питання вирішує адміністрація.
IV. Умови скасування бронювання та незаїзду
1. При не заїзді гостей у Готель в зазначений у бронюванні день, бронювання скасовується, передплата не повертається.
2. У разі відміни бронювання не менше, ніж за тиждень до заїзду, 
сума передоплати переноситься на депозит для подальшого використання, який буде дійсний протягом півроку.
З питань додаткової інформації про послуги Готелю, будь ласка, звертайтеся до адміністратора Готелю за телефоном +38 098 777-90-00. 
У разі порушення правил проживання, встановлених в готелі, адміністрація має право відмовити Гостю в подальшому проживанні.
Всі вище перераховані правила поширюються на всіх відвідувачів готелю та ресторану «Mountain Krystal» 
обов’язкові для виконання для Вашого комфортного відпочинку в нашому закладі!